julfirande:)

hallojsan.
blev en natt hos nattis inatt då:) va trevligt att komma hem till henne igen:)
va med henne och passa hennes grannar när dom skulle sova :) sen blev de ut och åka så natalie fick cigg och jag fick min julklapp till skolan idag :) sen bar de av hem till natalie och där nana vi snabbt;P

dag hade vi tänkt att gå upp 6 men blev att vi drog oss en stund :P natalie till halv 7 och jag till 7 .. rena mardrömmen att gå upp 7 när jag annars går upp 8 haha - fick åka skolbuss oxå !! de är BÄST .. blir ju faktist pigg av de :P hhah

sen så på skolan var de julfirande :)myyyssss. sång och firande. på julklappsutdelningen fick marianne(lärare) min julklapp och hon blev överlycklig över min diskborste och ett plus i kanten va ju att den var röd:O hahaha

efter skolan ble de stan med sandra halling och fika:) trevligt trevligt! sen ble de hem och nu har jag varit och kollat hockey .. åsk vann med 5-2 ! :)
nu sitter ja här genomfrusen och ska nog ta mej en dusch snart och nana!! är rätt sleten efter en icke så jobbig dag:P höhö


natti natti...
Publicerat: 2009-12-18 @ 22:24:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!