jullov=)

gud vad mycket som hänt under lovet redan!!!
har hunnit vara med natalie emelie och robinP i snön!!:) kallt .. brrr...

även varit med anton och robin kan man väl säga!! orkar itne skriva emd dom andra för de va ju anton och robin som va huvudrollerna;P höhö mycket skratt och mys :) höhö

orkar faktist inte skriva så mycket mer nu!
god jul på er alla:)




När mörkret faller och ljuset inte längre når mig
När trädens tunga löv blir röda och regnet blir till is
När soldaternas tunga kliv  och ljudet klingar från vapen i en evighets strid
Kan du tala med mig, kan du komma till mig, finns jag där
Och som änglar har vingar så har jag tid.

Natalie Persson <3 Jeanette Landberg
Publicerat: 2009-12-23 @ 21:45:45


2 kommentarer
Postat av: natalie

jag älskar dig!

ingen nattis utan nettan!

2009-12-23 - 22:39:26 |
Postat av: jeanette

ingen mej utan dej!!! (L)

2009-12-23 - 22:51:40 | URL: http://jeanettelandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!