lucia=)

lucia idag:)
mysss.
massa tända ljus.dock så sitter jag hemma och alla är ute och festar har jag märkt . men tror inte jag hade orkat en utekväll.. är helt slut efter en tag på fotbollscup. träsmak i rava fick man efter ett tag iallafall. men trevlig med folken ändå:)

i torsdags så va ja i skolan . fick ngn konstig attack och blev jätte ledsen för att inget är som förr .. eller ja vissa saker inte ä som förr . så jennifer fick trösta mig lite sen fick ja trösta henne så vi trösta nog varandra:P hehe men jag älskar dej jennifer!!! min så kallade tvilling!:)<3 vi satte oss vid elementen ve ip och pratade lite och så . men sen så gick vi te stan och käka pizza och sen gick hon och dansa. sötonge!!


i fredags så va det skola igen och vi kollade luciatåg ! jag och jennifer skratta endel!!!
sen så trodde nog alla i skolan att dom sjöng : irak! irak! irak!
men tror att de sjöng ngt med ira ira ira ..
men  en utlänsk kille från typ irak eller ngt sånt sa att dom sjöng iran när andreas fråga om de verkligen sjöng irak .. lite tätt


på eftermiddagen  så gick jag ut och gick med zandrababy en stund och tjöta lite .efter det bar det hemåt och patricia och josefine kom te mej. jag duscha och gjorde mig iårdning och vi drog te hockeyn:P heh
efter hockeyn körde min kära bror mig te johan i svansko och där var hans kompis johan med hans tjej:) blev att kolla färdigt på idol och erik vann så klart.. men de va nog bäst! för calle måste komma längre i karriären:P dock så tyckte jag att eriks tjej skämde ut sig en del!! hahah.. jaj . sov hos johan iaf
upp tidigt i morse och kolla på tomteträffen i säffle .jag skrek på marcus hela tiden men tror inte han hörde :P men de va tur sa han för han skaka redan så mycket som han gjorde när han skulle lägga straffen!:P tack gode gud att inte bara jag blir nervös när ngn skriker på  mig:P jaja.och sen efter det har ja inte hunnit med så mycket mer .ska nog lägga mig och kolla film nu för jag är jätte trött:P


pusspuss
Publicerat: 2009-12-12 @ 23:19:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!