vitt på backen:)

så nu har jag baka pepparkakor:)
så nu sitter jag här framför datan och kolar lite på pelle svanslös:)
mysss...


det blir inte så mycket skrivet här men ska försöka skärpa mig ..
blir nog bättre när jag får egen dator igen ..
eftersom att min inte funkar längre ..

jaja veckan har varit lite som den varit .. tyvärr.. men de blir väl bättre med tiden ..
kan ju oxå påpeka vädret ute som är hur mysss som helst!!!
vitt på backen och små ljus som lyser upp i buskar och träd:)
även alla ljusstakar !!gud så mys!!
just nu är det julstämning i högsta grad:)

på fredag är det julfirande i skolan med julshow och annat mys ..
även bakat och pyntat på barn och fritid så gud va jag längtar!
ska ju ha tomteluva:P

nä nu ska ja göra annat:)


ha de allesammans:)..

Publicerat: 2009-12-16 @ 17:16:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!