50`s

ja då har jag äntligen orkat mig in här nu också:P
har inte riktigt orkat skriva så mycket de senaste har varit helt slut helt enkelt.
jaja igår åkte mammsen till teneriffa i fyra veckor . saknar henne men de e gott för henne att komma iväg på träning och VÄRMEN!! här är det bara snöblask:(

hämtade även ut mina glasögon igår så dom har ja gått runt i hela dagen . (emilsson varsegod att skratta ;P)

idag har ja varit på skolan och efter de gick jag hem och där möts man av en leksugenhund ... hmm vem kan de va tro?? om inte Balooälsklingen<3
tänkte sova men de blev inte så precis när jag la mig på soffan så ringde patricia och fråga om ja skulle med till um och snäll som jag är så gjorde jag det :) alltid lika trevligt där :P höhö
efter det så köpte jag lite hårfärg och vi tog raggen på stan och sedan hem och  leka lite med Baloo :P
kl 6 begav jag mig till fredriks blomsterhandel där Lisa Liedberg har sin APU och fick med mig henne ner till stan :) blev GOD MAT på 50`s :) mysigt vare :) så jävla goo stil där inne så det finns inte!! gillart :)

nu ska jag nog kanske slänga i färg ihåret och sedan lägga mig och kolla film eller läsa bok som jag varit så duktigt att börjat med (för ett halv år sedan:P)

imorgon väntar nya äventyr och mys:)

så natti natti allesammans
Publicerat: 2009-11-11 @ 23:20:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!