julstämning:)myyyyssss

baby we can do it, we can do it all night!



är jätte trött nu !
har inte gjort alls för mycket.
blev hem till challe efter skolan.
köpte även två julklappar som gick till mamma:)

efter skolan ble de mys! några pussar från sötaste johan:)
de giller ja=) mahaha.


nu har jag äntligen hitta en frisyr jag vill ha!
men just nu har jag helt fel färg på håret! och för kort!
måste sprara dock måste jag blondera utan att bli gul och tappa håret .
sen blire massa slingor i en annan färg:)
men får vänta ! NU är jeanette brun ett tag till:)

nu ska jag dra mig till sängen! kudden vill dejta:)
Publicerat: 2009-11-25 @ 23:06:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!