måndag!!

månda idag och jag ät JÄTTE trött!

har haft gympa idag och det kan en väl säga var kul:)
jag , natalie , jennifer , anna & robin va i gymmet och
"gymma" bara de att musiken stod i bott och vi dansa ist;)
mycket kuligt tycker jag!
eller ja de va roligare än vad det låter! jag lovar!

Annars idag har det bara varit slappt tycker jag!
kom hem efter skolan och åt lite tacos:)
la mig på soffan och slog på one three hill:)
länge sen jag såg dom avsnitten :P men ja gillert!
vaknade upp ocvh klockan va jätte mycket tycker jag!
ringde johan som så klart låg och sov och dissa mej!:(
men sen så svara han:) prata med han i någon timma (som vanligt) :P
och nu sitter jag här med cola och polly! mumma :)
blir nog snart till att sova!om jag hittar någonstans att sovaXD


har haft en SKIT TERVLIG helg må ja säga!
Zandra & Elin kom hem till mig och vi åt och kolla film:)
bara de att när vi skulle sminka oss för att vi skulle se brunare ut än elin
så gick det över till att ta fjortis bilder för att vi blev så lik fjortisar!
vilket inte gillas men kul hade vi:P
så alla vi satt i sängen och tog lite bilder och skratta och hade kul som förr!! saknar!<3
så lyckas ja resa mig några centimeter över sängen och släppte igen 
vad händer tror ni??
jooo  sängen brakar på ena sidan!!!
så nu blir det till att köpa ny säng !
äntligen=)
men helgen var verkligen trevlig! jag har saknat er flickor! måste göras om!

söndagen låg vi alla tre och kollade film och tjöta!
fast elin och zandra va arg på deras pojkvänner för att dom inte svara!
medans jag höll humöret uppe och sa massa positivt som skulle göra dom glada :)
gick inte så bra för dom tyckte ja försvara pojkarna men jag försökte bara hitta på anledningar till varför dom inte svara . ist för att säga dumma saker som dom kanske gör:O men då får dom med lille jeanette och göra!:P mohahför sånt GILLAS INTE!

bilder från kvällen:P
Zandra & Elin slickar kroppschoklad:P



Zandra & Elin


Zandra Sofie &jag innan sminkning:P


Jeanette<3julmust!


här kommer fjortispower:P


vi gillert :P


sista bilden


ena sidan ligger på golvet:P:P


nu orkar jag inte lägga in mer bilder!:P


natti natti<3


Publicerat: 2009-11-23 @ 22:12:58


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!