sleten

är helt slut idag!!
gårdagen va kul:) va på jätte gott humör och allt:)
blev bara sura miner en gång och det var när ngn hade tagit challes jacka:O med nycklar in till lägenheten och plånbok och sånt .. så då blev hon lessen men jag drog med mig henne ner på stan och vad ser vi :O jooo challeballes jacka:O
men fick mig ett gott skratt när challe va så sur så kom joakims bil där på gatan genom stan:P och challe går rakt ut i vägen och pekar med en mördarblick!! men när den åker förbi får vi se att de var hans pappa :P så challe drog med mej in till ingången vid netto och skulle gömma sig men igentligen vad spela de för roll om vi gönmde oss , han hade ju redan åkt förbi  :P haha

sen blev de stan en stund medans challe va och skaka loss på HC ..

men de va mkt trevligt folk ute :) plus för gårdagen som jag trodde skulle bli en trist hemma kväll..

men idag har jag varit i hagfors och kollat på min bror som spelade . vann med 1-5 :) han spelade ju inte bänkvärmare nu så de va ja oxå glad för :)

nu ska ja dra vidare
puss&kram
Publicerat: 2009-11-01 @ 21:25:05


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!