träningsvärk!

ja glömmer av mej att skriva på bloggen ..men man överlever nog ändå

har inte så mycket att skriva igentligen
men ah min huvudvärk kommer inte lika ofta längre :) gött som bara den är det äntligen!


tror ja börjar bli lite intresserad :O
snackar med en as trevlig kille och jag är så glaaa!!!

jaja igår va ja hurtig iaf!! först på morgonen var de fotbollsgymnasiet! direkt efter va de gympa! och de va jätte rolig basket och mitt lag var bäst! på kvällen gick jag faktist till handbollen:P fick tre blåser på fingrarna efter klistret:P men man vänjer sig


idag har ja inte gjort ngt förutom att varit i skolan och sen hemma .. tänkte ta en middagslur men hann inte för jocke kom förbi och tjöta och hämta film som ja ladda ner te han:) men tur de för nu är ja jätte trött och kommer kanske somna i tid:P

men handboll och fotboll i morgon oxå! så måste packa väskan nu


nattinatti


Publicerat: 2009-11-18 @ 22:55:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!