10/10-09

heeejheej=)
idag har ja vakna flera gånger jätte tidigt .. men men de e väl bra de ..=) men jeanette ska lägga sig i sängen och kolla lite film:)
eftersom att ja ska skriva om min huvudvärk på bloggen så att mina läkare kan kolla hur min huvudvärk har varit tills jag ska tillbaka till dom så får ja väl göra de oxå .

varje dag fram tills igår så har ja haft en lätt huvudvärk som inte släppt .. me igår när ja kom hem från hockeynså var den helt borta för engångsskull:) men sen efter ett tag kom den tillbaka när ja satte mig framför tv:n=/

var även hos optikern igår och fick mej glasögon vilket jag hoppas kommer hjälpa en skvätt iaf:) jeanette är översynt fast har aldrig haft några problem med de förens nu:S men ja ser bra bara att mina ögon arbetar mycket hårdare så ska testa å se om en skvätt huvudvärk försvinner:)men 4000kr till de:Odyrt!!

igår fyllde även pappsen 43 år:) grattis te honom:) han fick en väderstation för de hade han önska sig..
så farmor och morfar kom hit och åt tårta:)

kl 19.00 drog ja till ishallen där min brors lag spelade match:) åsk a-lag vs köping a-lag .
iandra perioden kom även sötaste challe dit å höll mig sällskap .. kan säga att nr 5 i köping var en riktig fjolla!! så fort åsk närmade sig deras mål la han sig ner och grina och domaren blåste av.. men när de va avblåst så är de klart att han reser sig och spelar vidare resten av matchen!! flera gånger gjorde han så:O

sen blev de hem å äta tacos :) gottgott:P


challe fick lånamin dator oxå eftersom att hennes är slängd .. och hon kanske gfår en ny idag :) hoppas hoppas så hon inte går i taket . haha

hon var jätte snäll och rensa min dator plus att hon hjälpte mig lite med uls uppgifterna .. kan ni tänka er :O jag å challe satt och plugga en freda kväll:O hehe aja ja ligger ju efter så måste man så måste man=/


blir nog att dra upp till konsten sen å kolla lite fotboll kl 15.00 vet inte än men kanske


skriver nog mer sen ..

puss&kram
Publicerat: 2009-10-10 @ 13:25:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!