ännu en kväll

usch igår va de inte alls min dag kände ja !!:(
fick ut å gå med challe å prata av mej i flera timmar tror ja kom hem runt 1 halv 2 ..

allt känns så bra efter att man pratat med challe! hon finns alltid där även fast ja bröt ihop ett antal gånger så försöker hon ändå göra sitt bästa för att ja ska må bra och för min skull!!

jag gör allt för challe även fast hon är lite som min extra mamma:P hehe


men somsagt igår va de verkligen inte min dag bara grät och grät hela kvällen ..

nu idag så har ja varit hos challe ätit och beställt glyserna hehe pörr :S

nu kommer snart herr emilsson hit å säger heej sen blir de till challe igen:)

ska hjälpa mamma att skörda på farmen oxå för hon har blivit besattXD hehe


skriver kankse mer sen..

puss&kram
Publicerat: 2009-10-13 @ 18:23:52


1 kommentarer
Postat av: Challe

du vet att du kan komma te mej och ja kommer inte lämna dej. Allt ja säger gör ja för din skull.

Älskar dej <3

2009-10-14 - 19:20:22 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!