bröllopsfotografen

va på bio igår med mamma emma och challe :P bröllopsfotografen ble de:) rolig va den tyckte jag:P
idag har ja inte gjort allt för mkt .. mest suttit här och lega framför tv:n ...
nu blir de mat och efter de vet ja inte vad de blir riktigt än .. vet att ja nog måste plugga och STÄDA  efter lördagsgästen:P ahah tjommar:P borde lägga ut en bild som va rolig men skulle bli väsen då så jag skippar,
ska prata med en ikväll oxå .. så får vi se hur de ser ut längre fram om det går!!!!
men de e frågan..
igår fick jag även ta mej en tur till grann kommunen töffle(säffle) och trösta underbara natalie :) men jeanette fixar så så hon ble allt glad igen fick mig ett utbrått på en person men nu e de fixat igen och fick även veta mera:P

nu ska jag nog äta :) ris och köttfärssås blir de till middag idag:)
Publicerat: 2009-10-27 @ 16:01:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!