sola:D

så då har jag varit i säffle och solat med emma :) gött vare :P älskar att ligga i solaret och sedan se vad brun man har blivit:)

idag är jag ensam hemma nästan hela dagen iaf ..mamma jobbar ju på ambulansen i säffle så hon kommer inte hem förens i morgon .. å pappa och jonas är på kurs .. så de blir jag och tv.n eller ska JAG vara duktigt och göra vårt GRUPPARBETE?? :P höhö

får se ... får väl se vad jag ska hitta på för ngt att äta också . de märks nu ska jag duscha och sedan får jag ta det som de kommer .. tvätta lite kläder måste jag nog göra iaf ! :P

ha de gött allesammans
Publicerat: 2009-10-29 @ 15:04:43


2 kommentarer
Postat av: Anna

åh juste ja! ja orkar inte med de!!

2009-10-30 - 19:13:43 | URL: http://annaautter.blogg.se/
Postat av: Jeanette

hihi blev i sista sekund

2009-11-12 - 16:26:11 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!