11 april 2010

yes det har varit en händelserik helg tycker jag :D
i fredags så var jag i svanskog och de grillade där så jag smög med på festen :) men de verka som de gick bra för ingen sa något och alla var jätte trevliga :)

sen i gör alltså lördag blev ja med nytomt ut och tjöta för han åkte runt i åmål helt själv så tänkte han att hmm... jeanette är nog vaken , vilken tur för det var jag:)
sen så körde han mig till säffle där jag träffa natalie och gjorde iordning hennes hår , vilken snygg brutta:) kommer nog bilder därifrån också så småningom:) men kul va festen iallafall:)


idag har jag firat min älskade bror som blev hela 21 år :) så var hos honom och åt lite tårta men eftersom att jag inte gillar grädde som är i tårta så blev det kakor och dricka för mig , men det funkade utmärkt:)

nu ska jag försöka göra iordning lite beställningar plus plugga lite och har jag tur kanske pappa kommer med mat:D






såhär ser man ut i håret dagen efter :P hehe

pusspuss




Publicerat: 2010-04-11 @ 19:28:14


1 kommentarer
Postat av: j ♥

Hejsan ♥



Vill absolut inte låta som någon "Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst"



Utan allt jag vill är att be dig vara med i min tävling, där du kan vinna 250Kr på H&M! =)



Du kan även shoppa loss på Rean i min bloppis, har 50% rabatt på hundratals prylar ! =)



KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-04-11 - 21:05:19 | URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!