12 APRIL 2010

ja nu har första skoldagen varit . gick väl rätt bra förutom att ja mådde skit illa sista lektionen:S
men de släppte faktist när jag väl kom hem ..

i skolan har jag och jennifer varit lite ute i solen :) vi passade på så mycket vi kunde . NU ÄR DET VÅR tack gode gud!
lite kallt i vinden är det än men det funkar :)

hade data oxå och de gick ju bra började iallafall på min power point om joel kinnaman (frank wagner) får se hur det blir om M blir nöjd .. börjar bli stressigt i vissa ämnen nu tycker jag men ändå så känns det som ajg börjar ta tag i de flesta ämnena som jag slappat i . tex bilden börjar jag fråga mycket mer i nu så att jag veet vad jag ska göra istället för att bara sitta och tjöta när jag inte vet längre . bra Jeanette!.

nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller 17 ÅR!:Dkänns som det är rätt tråkig ålder . kan jag inte bara bli 18 med engång ?? johhooo om jag får välja så blir de lätt så :)





nu ska jag nog se vad jag kan göra av dagen :) pussss/J
Publicerat: 2010-04-12 @ 16:55:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!