ångest;S

ja nu har jag ångest!!:(

jag vet inte om jag ska fortsätta med fotbollen. jag tycker ju att det är kul så ... meeen tycker det är så tråkigt att träna och allt de där när jag aldrig kommer iform eftersom att jag HELA tiden är sjuk! känns som jag aldrig kommer ikapp de andra...blir så ledsen för det är ju kul men känns som jag behöver vila lite och så kanske jag typ får tillbaka sugen sen. JAG VILL JU MÅ BRA OCH KUNNA SPELA FOTBOLL FÖR DET ÄR DE JAG LEVT PÅ FÖRUT!



tusan oxå...




pusss<3
Publicerat: 2010-04-07 @ 16:28:08


2 kommentarer
Postat av: pilsner

Ge upp fotbollen. de märks tydligt att du inte tycker de är lika intressant längre, finns ingen framtid inom det heller så vad är meningen?

2010-04-07 - 16:44:59 |
Postat av: jeanette

mjo .. eller så kanske jag bara är i en svacka??men har bara tagit ett uppehåll sp kan ju komma tillbaka om de skulle vara så :) tack för kommentaren:P

2010-04-08 - 17:45:49 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!