64 år idag

har varit hemma idag igen . mår fortfarande inte bra!
saknar anton också!!
varit med mamma i kd idag på sjukhuset så hon fick sin behandling!






å mormor saknar ja verkligen obeskrivligt mkt!! du förstår inte !! ingen hann att säga hejdå till dig allt gick så fort!! du var helt frisk o sedan bara plattfall så dog du i köket utan förvarning!!!
jag har jävligt svårt att visa att ja är ledsen för dej men när ja är ensam gråter ja nästan varje dag utan att ngn vet!! saknar dej så otroligt mycket du betydde så jävla mycket mer än vad jag visade å jag känner mej så dum  för de kan ja ju inte göra ngt åt nu:( känner mig så elak!! du kom hit och gav mej och jonas pengar å presenter och massa saker å vad gjorde ja?? joo ja tog de med mej ner i källaren till mitt rum å satte mej vid datorn!!! tänk dom få timmarna man träffade dej i veckan kunde man väl ändå ha varit mycket mer social?? kunde väl gått hem till dej efter skolan eftersom att de ändå va en av vägarna ja gick ibland när ja skulle hem! bara ett pling på dörren och säga heeej!! faaaan vad dåligt ja mår!!! vågar inte ens gå till graven för ja vet att ja kommer bryta ihop! men en dag kommer jag! har varit i stugan i sommar oxå! en gång ensam med mamma men ja bröt ihop! känns inte som de tillhör oss längre när du är borta!! hittade även fotoalbum där ja fick se bilder på dej och mej å jag fällde ngn tår å tänkte vilken tur jag haft som fick dej som mormor! 63 år blev du alldeles för tidigt:( saknaden är stor! saknaden kommer alltid att finnas!!! men en sak ska du veta , JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA DEJ!



idag skulle hon blivit 64 år!

Publicerat: 2010-02-04 @ 22:41:36


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!