FRÖKEN!!!!

Nu sitter jag här blöt i året och helt slut!
har varit på fotbollsträning som är både kul och jobbiga samtidigt som jag blir arg för att jag inte har samma kondition som jag hade förr :/ baaaaah!

jaja i dag försov jag mig så klart !!! skräll jeanette sa mamma !
ringde och sa att jag komså fort jag kunde så kom bara några minuter sent !
fick hålla i uppropet och läsa igenom majas alfabetssång på ordet H som i Häst! :P
fick hjälpa en som blödde näsblod också , men de gick bra tvätta rent han och en pappersbit i näsan:P vilken snygging:P så hinla kul att höra alla barn skriker ! fröken fröken han blöder näsblod och så kommer dom till mig och ingen annan lärare som står bredvid som är deras riktiga:P eller när vi sitter i matsalen och se säger fröken får jag duka av eller fröken får jag ta mer:P SÅ NU ÄR JAG EN FRÖKEN OXÅ:p 


ne nu ska jag lägga mig och prata i telefån med min älskling ! :) han ska söve hos mig i möra :) gytt gytt:) <3



love Jeanette


jag och älskling nån gång :)

Publicerat: 2010-02-16 @ 23:04:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!