2010-01-10

jahopp .. då har ÄÄÄÄnton åkt tillbaka till mora .. tråkigt :( '
men skå åka upp till helgen med hans mamma och lillsyrra:) LÄNGTAR!!

nu ska jag nog faktist ta mej en dusch eftersom att jag solade förut och det betyder ju att man luktar solarie och svett :P blää... :P efter duschen blire myskläder på och lite plugg sedan sängen för i morgon är det skola!
saknar mina underbaringar i skolan.. ska bli kul:D får inte glömma gympa kläderna heller så att jag blir godkänd i idrott .. ska nog även sluta fotbollsgymnasiumet .. eftersom att jag inte trivs .. joklart det är jätte kul NÄR MAN KAN!! men jag som inte alls är bra på fotboll är det inte så kul. mycket teknik och jag är inte den tekniska typen .. men då vet jag ju faktist :) har provat på det iaf ..

ne nu ska jag dejta duschen:)



puss puss !
Publicerat: 2010-01-10 @ 20:58:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!