2010-01-13

nu har jag precis ätit . gött med mat i magen
har världens träningsverk! kan knappt stå , låren ömmar både fram och bak .. bläää! men men.


anton ska även flytta hem .. han ska gå i min klass:D höhö
men strax är det ut på praktik i fyra veckor, ska vara på grottan/villans förskola och fritids . ska bli kul eftersom att jag också gick där . men de va ett tag sedan . så kul kul:)

tränade ju även igår .. gick väl rätt bra .. inte samma som förr men man måste ju börja någonstans för att komma uppåt .

nä nu ska jag försöka städa lite i mitt rum så att mamma kan försöka tapetsera färdigt .
troligtvis karlstad i morgon och köpa möbler ! gilla!!

ne nu ska jag dra mej ..


                                                               natti natti /J

Publicerat: 2010-01-13 @ 21:52:33


2 kommentarer
Postat av: Patricia

Vad äre för tapet du ska ha? :D lägg gärna ut bild :P hehe

2010-01-15 - 16:20:42 |
Postat av: Jeanette

det kommer:D

2010-01-18 - 10:22:38 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!