ääänton

sov i säffle inatt:) blev donken i säffle igår till mat/kvällsmat :) höhö mätt som bara den blev jag iaf !! träffa lisa och fick säga hej till henne iaf som jobbade :)

gick till robert en stun doch sedan hem till anton igen :) sov bredvid honom hela natten .. eller ja . några timmar hahah sen när vi vakna så låg vi kvar i sängen tills kl var tre och jag åkte hem :( men anton kom till mig igen vad halv sju :) bjöd hem challe emma och jonas så åt hela familjen tacos och glass till efterrätt :) blev kortspel efter det . jag och anton vann . JIPPI!!! efter kortspelet blev det att slänga sig framför tv:n där det var wallander och blev så trött!! men bra var den. nu sitter jag här och är jätte pigg :) men anton den busongen är sleten och ligger redan i sängen och sover :P .. ska snart sätta på ännu en film och lägga mig bredvid och mysa :D




natti .! <3
Publicerat: 2010-01-04 @ 02:27:19


2 kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ner skit bloggen ist

2010-01-04 - 05:17:38 |
Postat av: jeanette

vf de ... kanske vill ha en blogg . om du tkr den är skit sååå KOLLA INTE!! inte mitt problem sörru .. och duu anonym FEGT!!!!

2010-01-10 - 19:10:00 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!