gött nytt år

dagen igår var bra=)
tog sin lilla tid att komma upp ur sängen , sen efter en stund så kom sandra:D
jag gick in i duschen och sandra satte sig och kolla runt på datan lite  . sen började vi sminka oss och göra i ordning håret på varandra:D

sen bar de av till säffle och fest hos adam:) var trevligt folk;) sen nör klockan var en halv 11 så började vi gå in mot stan då adam skulle kasta lite smällare!!! eftersom att ja alltid har tur så träffa han ju mig:P och den small mig i jackan håret och lite innanför tröjjan :P jag reagera inte så mycket mer än att de small och att jag blev rädd för det men sen glödde de ju och jag trodde det var på jennifer men det var mitt hår som hade tatt eld! så jennifer stod och slog mig i håret och jag tänkte kasta mig i snön men de gick bra:) tack jennifer!!:D
sen när vi var på stan nästan träffade vi anton och fredrik:) så gick ve te stan och vera runt lite och sen vid tolv drog vi oss till torget där som vi krama och pussades och hälsade alla gött nytt år:D

men sen ngn gång ve två så gick jag och anton hem till honom typ. eller dom gick och jag åkte bil:P så va de "efter fest" hos anton med han robin nilsson och mig själv:P höhö.


det var lite snått och gott om vad som hände igår:)











Publicerat: 2010-01-01 @ 22:45:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!