jobbigt!!!!

ja nu sitter jag är harnyss kollat på twilight !!! grym!! jotack jag vet.. är efterbliven men nu äntligen har jag sett den!  MÅSTE SE NÄSTA!!!

sitter och små pratar med älskling i telefon och båda är rätt trötta tror jag . jobbar och sliter fast jag har lite sämre tider än anton , tyck synd om mig !!
har även varit på badhuset med några av barna på fritids! tar hårt på en att vara där två dagar i streck :P


i morgon blir det jobba från 8:30 till 16:30 och sedan KANSKE  med challe kl 5 för hon ska tatuera sig :)  kl 6 blir det domarkurs  , SEGT JAG VET! men har ju ngt att se fram emot i alla fall!! för anton är hemma när hos mig när jag kommer hem :) hinner knappt lämna honom förens jag saknar honom enormt!!!<3


ne nu ska jag nog lägga mig och kanske slå på en film och försöka somna! ska ju arbeta i morgon och det var tydligen något viktigt arbete dom skulle sätta mig på!! bara jag har något att göra hela tiden så går timmarna genast mycket fortare!


i morgon kommer även M tillbaka till förskolan:) P och Mär nog de sötaste tvillingparet jag sett:D myyyys!!! lite kul faktist P och Mär tvillingar och L och W är tvillingar .. sen skulle en annan haft en tvilling med den dog tyvärr.. men det är fränt med så många tvillingar i klassen tycker jag! så nu är jag ännu mer sugen på tvillingar när jag blir stor :)







natti natti allesammans:)



Publicerat: 2010-01-27 @ 23:31:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!