plugg..

sitter nu här och pluggar!! tro det eller ej .
små tittar lite på Glee oxå .


anton har åkt hem till säffle nu :( ska sova ensam i natt,, bläää....
men han kommer i morgon igen:D dock ska jag servera på vikenborg oxå. men jag ska hinna med allt var det tänkt:D

på söndag åker anton till mora igen!! och jag längtar redan tills han kommer hem igen!

har vart väldigt onyttig detta lovet ... pizza och donken var å varannan dag .. fy!!
inga bra vanor har även lagt mej sent och gått upp sent .. heller inte bra!! kommer få en chock när jag börjar skolan!!! men är rätt pepp faktist!!!

ne nu ska jag plugga och kolla vidare på Glee :D

puss puss
Publicerat: 2010-01-07 @ 21:13:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!