SOVA!!!

Ujujuj va trött jag är !!
va ute och små festa lite igår hos carl-anton som snart fyller 18 år.
slutade med att polisen kom för att grannarna tyckte vi hade för mycket musik :p  elakt.
så då gick jag och anton hem och myste och jag somna rätt snabbt eftersom jag inte mådde så bra.


Idag har jag varit me anton och vid fyra åkte jag och träna fotboll .. vill vara mitt gamla jag .. den som hade självförtroendet och kunde nå högre ... nu känns det som jag är sämst och inte kommer någon vart:( men pappa säger att det börjar gå bra men jag är inte sån .. jag blir arg och tappar självförtroendet när inget går och jag inte är bäst från början..

Nej nu ska jag kolla film och bädda ner mig i sängen för att orka med våran APU i morron ..
ska vara på grottan/villan en förskola och fritids i fyra veckor.. hur ska jag orka?? hmm.. jorå de kommer allt gå bra :) men kommer nog sakna skolan endel:P

Ska försöka få klart alla mina rester som är i skolan och skicka in . så gött när allt är klart!! kommer känna en otrolig lättnad! 


 gonatt

                                                             puss puss /J
Publicerat: 2010-01-25 @ 00:02:13


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!