bildbomb från dalarna:)

gud vad jag saknar gocart tiderna asså! detta sög i cartingtarmen:P heh

men iallafall såg världens snyggaste kille där iaf:) seriöst känner mej lite som askungen:p synd han inte tappa telefonen så en fick "söka" upp honom:P moahaha
han hade jätte blåa ögon grr..
solbränd alltså en jämn brun färg:P
världens hetaste mage och
gocartoverall som hängde
jag fick ögonkontakt med han en gång:)
shit att inte bena vek sigXD




här kommer de en bildbomb från denna dagen i dalarna:)

min bror på gocarten


david på gocarten


kurvan


starten:) 5 bilar som åkte av i kurvan och en som åkte av i en annan kurva så va endel bök på banan:) roligt att se

jonathan ligger på gräsmattan och äör söt:D

Mamma går runt och fotar:)


Pappa sitter och "jäser":P

Brorsan grejer med MIN dator och är ful som vanligt;)

vår "lilla" stuga:P


de får avsluta detta inlägget:)

Publicerat: 2010-07-16 @ 20:54:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!