blixtrar & dunder

nu ska ja göra ett nytt försök med att sova.

har blixtrat här hemma så ja vet inte vad.. lyste upp hela himlen.. usch de fick mig till att både skrika och grina imellan åt.. inte min grej dedär-.- 

men nu har jag lugnat ner mej och ska försöka sova.. kl åtta i morgon bitti är de doktorn som gäller och jag hoppas verkligen på att de blir fint väder i morgon för då ska ja faktist lägga mej ute i solen och sola så mamma slipper klaga på mej att jag sover bort hela lovet och är så blek. men ljust nu regnar det bara men de e en konstig värme .. blir helt svett av att bara öppna fönstret... uäääähhh

natti natti
Publicerat: 2010-07-13 @ 03:45:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!