bra och dåligt:) :'(

jaja idag har ja varit med lisa .. blev donken och lite tittnande i affärer:) trevligt att f¨va ite med henne:)hehe:P

eftersom att hon skulle jobba vid fem så drog jag med natalie och har faktist badat i hennes pool idag:P hehe
nu ska jag sova med henne:)


ibland kommer känslorna och det blir bara för mycket... tårarna rinner och ja vet inte vart ja ska ta vä'gen.. ujjameen.. kan inte förstå att livet ska vara så svårt ibland... kärlek är inte lätt ... kärlek kan göra förbannat ont.. saknar att få ligga i din famn och bara mysa å må underbart.. det gick ju förstunden men nu är det helt över , det gick förfort hann inte med att påverka eller ngt... tårarna strömmar i vissa lägen då jag bara saknar...



När mörkret faller och ljuset inte längre når mig
När trädens tunga löv blir röda och regnet blir till is
När soldaternas tunga kliv  och ljudet klingar från vapen i en evighets strid
Kan du tala med mig, kan du komma till mig, finns jag där
Och som änglar har vingar så har jag tid.




ha de gött allesammans imöra är ja tillbaka.
Publicerat: 2010-07-02 @ 03:20:02


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!