never again... again!!

gårdagen blev inte som den skulle..
jag och sandra skulle ju ut i det fina vädret.. men de va ju inte så fint så vi fick ta det en annan dag.. låg kvar i sängen och kollade o.c tills klockan var halv fem då började ja ta på mej domarkläder för att sedan bege mej till konstgräset och vara linjedomare till viken bdamlag helt okej.

sen vid halv tio åkte ja till sandra och vi kollade film bl.a hon och adam är allt så söte så:P och halv fem i morse åkte ja hem för fick så ont i hövve.

har det fortfarande och kan inte somna mår lite illa för bara ätit en körv mä bröö sen i förrgår kväll.


nu ska jag försöka vila huvudet , äta en stadig frukost och sen packa väskan för att bege mig till lisa i säffle :) blir nog super mysigt och jätte kul:9 så länge sedan ja umgicks med henne nu så har mycket att ta igen:)



hörs sen amigos  :}Hola!






du är såå bra på att förstöra allt...
jag litade på dej meeen de va ju helt poänglöst!!!
du sa att de inte var som jag trodde , men tro fan att det var så ändå..
du har svikit mej och mer skit orkar ja inte ta.. hejdå
Publicerat: 2010-07-01 @ 07:15:11


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!