I Just Wanna Be Alone Tonight!

NEJ!!!!! Jag vågar inte få den känslan igen!!! jag vågar inte !!! jag gör verkligen inte det!!! sist jag fick det sååå gjorde det så jävla ont!!!  men på samma sätt så saknar ja den bra känslan .. men jag vågar inte måå soom jag gjorde .. för det tog verkligen på mig !!! vet inte om jag kommer kunna lita på någon igen efter allt som hänt!!! om jag vågar släppa någon tätt inpå mig igen! jag vill , men vet inte om jag vågar.. jag vill kunna viska ordet Jag Älskar Dej igen!








Saknar Dej Mormor!!! hoppades  du kunde levat längre!!!!




Publicerat: 2010-06-14 @ 02:22:33


2 kommentarer
Postat av: natalie

2010-06-14 - 16:49:17 |
Postat av: jeanette

<3

2010-06-14 - 20:12:40 | URL: http://jeanettelandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!