Therese Johansson Rojo

fick en hemsk länk av natalie till en minnesblogg om en tjej så jag gick in och läste.

därför blev hon mördad:

han pussade henne på en fest vilket kom fram till hans flickvän och han sa att han kunde göra vad som hhelst för att få tillbaka henne tom döda.. hon sa att han skulle göra det... en kväll så gjorde han det. fyyfaan....

hur fan är man funtat?? blir så arg :O detta har stått om i tidningar och på internet men jag blir helt chockad !!! att man kan göra något sånt?? hur gammal va hon?? 16 år??jo lika gammal som mig! fyyyy faaan!!

en hemsk dag!för anhöriga och vänner  det förstår jag



länk:http://minneavtherese.blogg.se/



Publicerat: 2010-06-24 @ 04:42:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!