Du och jag åt skilda håll, kan inte bara sluta så

Ja nu är allt slut ! herregud vad sleten jag är efter allt från baler till studenter och egen examen!
kan ni tänka er! jag klarade ettan :D woohoo:D har dock inte orkat lägga in några bilder än eftersom att jag sovit igen mig nu plus att jag faktist började på at städa igår , ska faktist fortsätta idag tror ja minsann.. men S får skicka lite bilder till mig eftersom att hon är min lilla fotoprinsessa ( jag orkar inte ta upp min kamera). kommer kanske lite bilder från liseberg oxå så någongång kan ni vara beredda på en bild bomb:P mohaha


ne nu ska jag nog försöka städa sen rensa kläder så kanske jennifer eller jullan kan få.. efter det blir det nog kanske säffle för lite solning:D happyface


Länk till denna bikinin:D
Publicerat: 2010-06-13 @ 16:25:09


2 kommentarer
Postat av: CISSI

SV Det står ju i inlägget vars ringarna kommer ifrån :) www.jfr.webb.se

2010-06-13 - 19:04:37 | URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: jeanette

hehe okej jag läste nog inte tillräckligt noga:P men tack så mycke:)

2010-06-14 - 00:35:28 | URL: http://jeanettelandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!