:)

här e en bild från mina strumpbyxor som jag hade på mig i svansko:P
endel trasige:P









jaja har varit en händelserik helg :)
på fredagen så va jag hemma och tog dä lugnt ;)
i lördags va jag på dansuppvisning och kollade på sandra och jänniför .. gör duktige tjejer :)
fick även fixa sandras hår .. så söt satt:) oh sen till säffle och myste med nattis
idag har jag varit och kollat på ukm i säffle .. ukm är ungefär som talang ..men nu ska jag sätta på en film och mysa ner mig under täcket..




varför gör det så jävla ont, hela min kropp skakar. Mina ben viker sig, mina hjärtslag skär igenom mina ådror. Allt gör ont, ondare än förr. Verkligheten kom ifatt mig, idag insåg jag. Jag är ensam, och inget spelar någon roll längre. Du är den enda jag vill vara med, du är den enda som kan få mig att må bra, du är den enda som kan få mig att le. Fan det gör så jävla ont, varför just jag, varför just nu? Fan jag har alltid haft otur i kärlek, fan jämt Och nu trodde jag verkligen på dig, jag trodde på oss. Men nu, nu är allt över och jag är tvingad att glömma allt


pusss

Publicerat: 2010-03-14 @ 22:10:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!