skola vareja

Blev till skolan idag i tid:D men både jag och jennifer var nog lite trötta i huvudet för båda gick efter torsdagensschema :O hahah så vi tänkte nu ska vi bannemej vara i tid till matte lektionen så inte Ane(norskt namn) skulle låsa oss ute och bli arg så vi satt där hade lixom gått två våningar och några korridorer .
- hmm vart är alla??
- får nog gå ner och kolla vi kanske börjar senare
 när vi går ner och kollar på schemat har vi Gudrun och lite annat gott och blandat ..
blev att skynda sig upp och hämta grejerna som vi lämnat kvar för att inte behöva släpa runt på . Som tur skratta bara "Gurra" åt oss:P mahah hon är väl allt för söt.
vi blev indelade i grupper så nu ska vi göra ett grupp arbete .. vi drog även vilka som skulle vara igrupp och vad händer?? , jo!! Jeanette(jag) , Anna ,Natalie , Emelie och josefine hamnar i samma!!! DET FUNKAR INTE!!  emn vi får försöka :P haha


jaja men nu hade jag tänkt att städa !! STÄDA VAREJA! men har jeanette börja ? hmm neeej , eller joo gått med kläder till tvätten.

just de   , tvätten. PAPPA ELLER MAMMA har tvätta pappas mjukis med snusdosan i :S så ALLT luktar snus !! bläääää



nu ska jag fortsätta tänker jag ;P mahah .. hörs kanske sen :P


bild på mej och jennifer på nyår:P


pusspuss

Publicerat: 2010-03-17 @ 20:49:52


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!