vilken helg

sitter här och snart griner efter cola !!! helt sjuk vad sugen på cola jag är..

har varit en händelserik helg kan man ju då säga..

lagfest och det var jätte trevligt
sen fick jag en massa sms från en person som tydligen visste mer om mitt "dåligA" liv än vad jag visste .. så var gött förbannad där !! att folk orkar och speciellt hon!!!:O

sen ve 10 idag gick jag och kollade på svanskog som spela match mot tösse och så lyckades klanten jocke att bryta benet..
hans kommentarer:
- jag tror det är av ?!
- va fan jag ska ju te elmia!!
- får jag pengar nu eller? gött isf!


skratta sönder !! men men synn om pöjken .. ne nu ska jag forsätta att grina efter cola och kolla johan falk:P

gnatt!
Publicerat: 2010-03-28 @ 21:04:09


3 kommentarer
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

åh cola =) haha nu gjorde du mig sugen!

2010-03-30 - 11:59:47 | URL: http://shortys.se
Postat av: A

cola är gott! (Y)

2010-03-30 - 12:11:50 | URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Jeanette

ja visst e de gött(A)

2010-03-31 - 12:23:01 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!