hata astma och allergier

kan inte sova :S har svårt för att andas just nu men mamma säger att de är för all pollen men jag vet inte .. atsma har ja ju så kan mycket väl vara så.

har hänt en massa i helgen men orkar inte skriva det nu så ska ta mej en skriv stund i morgon och berätta om min helg :)


i morron ska jag slinga håret i hopp om att bli blond istället för att vara gulXD usch skäms ju!
ska även kanske vara med Danne och om jag är duktig ska jag greja lite hemma .. men det blir säkert bra,


ne nu ska jag kolla tv och försöka sova..
natti natti


pussJ


Publicerat: 2010-05-03 @ 00:25:29


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!