11.:)

shit vad ont i halsen . tror verkligen jag kommer få en dunder förkylning snart!!! inte okej då jag missar FÖR MYCKET i skolan!

men iallafall idag har jag varit i Bäckefors med min huvudvärk och fick lite mer mediciner och prata lite osv.
sen snabbaryck hem fast ett litet stopp i Tösse och tände ljus på graven men sen var de skolan för hela slantet, missade bara teckenspråket så de va ju tur de=) och ja fick t.om. rast i 10 minmuter för jag var klar med frågorna som alla satt och fick jobba ikapp med under den tiden!! GRYM JA VET!

ne under dagen har ja legat och frysit under täcket med hakande tänder och slumrat till några gånger men nu får de vara nog nu ska jag plugga psykologi!=/


här får ni en gammal bild på mej från när ja gick i 8an :P höhö


kösshaj
Publicerat: 2010-11-11 @ 21:33:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!