mys<3

helgen har varit kul/mysigt=)

i lördags så kollade jag på min bror som spelade derby mot säffle och de förlorade med 4-3.
efter de så åkte jag anton och grabbarna till Antons syster och små drack lite vin m.m :) trevligt trevligt ... aldrig varit så glad att få träffa ngns syskon som jag var då tror ja:D antons familj gör mer verkligen på toppen humör=) <3 jag och Antons syster stog utanför säffle pizzeria och skratta så vi höll på att dö av att en man med lite förbra solbränna stog och dansa :P aja sen gick vi hem och la oss=) trötta som små barn!

i går (lörda) såå var de bara myys på hög nivå! var ute och gick med antons yngsta syster i flera timmar :) sen bar de av hem till A och mysa igen och på kvällen kollade vi på robin hood :)

nu är jag hemma och väntar på att anton ska komma hit ..:) hoppas jag iaf=)

detta inlägget ger er ett stor careface men de är iallafall vad som har hänt i helgen=)


här är mitt careface för länge sedan:P


pusss på er
Publicerat: 2010-11-14 @ 19:15:35


2 kommentarer
Postat av: balle

jeanette careface, jeanette careface, careface :P

2010-11-15 - 19:38:16 |
Postat av: jeanette

chalel facecare, challe facecare , challe facecare :P

2010-11-15 - 22:04:58 | URL: http://jeanettelandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!