så sant som det var sagt=)





krypa nära intill honom. prata långt in på nätterna. vakna mitt i natten av gulliga sms där han skriver att han saknar en. dra fingrarna genom hans hår. ta emot hans kyssar. ta hans hand i sin. inte kunna sluta le. ta bort luggen från hans ansikte. få låna hans jacka när det är kallt ute. känna hans händer runt sin midja. bli presenterad för hans vänner och familj, "det är henne jag tycker om, henne jag vill vara med". skratta åt hans sätt att le. i smyg titta på hans rygg och axlar när han tar av sig tröjan. inte ens hinna ta av sig skorna innan han stjäler en kram. komma av sig helt i samtalet när man möter hans blick. göra saker man aldrig skulle gjort om man inte hade varit helt hopplöst... kär i den där killen



detta tog jag från här ! [Klick!]
Publicerat: 2010-10-26 @ 20:51:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!