Beacuse I Hate It , Love ♥

Idag blev de ingen praktik för mej! vaknade med världens migrän så ringde och sjukanmälde mig!
inget jag direkt ville eftersom att ja har så roligt med mina goa gubbar;)

nu har de blivit lite bättre men när ja rör huvudet lite fort känns de som man slagit något i huvudet och fått världens hjärnskakning! jaja har legat i sängen hela morgonen eftersom att jag inte kunde somna om och kollat på vakna med the voice.


ne nu är de bara en och en halv timme kvar så kommer mamma och kör mig hem och där väntar min pudding:)♥




P&L
Publicerat: 2011-02-02 @ 14:10:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!