fredag 2011-01-07

ja idag har de inte blivit många knop gjorda!! herregud så sletet!!
först sov ju alva här sååå söt liten skitunge:)
så jag gick upp med henne vid 8 och åt frukost och spela finns i sjön sen efter att hon åkte hem blev de pizza för mig och anton OCH sen slockna ja som en drägglande hund i sängen i någon timma!
bar iväg och kolla på Carl-Anton spm spelade tennis men tyvärr förlorade han och jag och anton drog hem och åt och snabbt iväg till hockey där vi träffade jennifer:)
nu är vi här hemma igen och tänker sätta på en film och slockna för i morgon bär de av mot norska gränsen nämligen Töcksfors:)
Anton ch jag :)<3
Publicerat: 2011-01-07 @ 23:41:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!