svar till anonym!:)

Postat av:anonym
säffle(hålan där de mesta händer inom våldtäkter och otrohetaffärer och de största skitsnacket flödar)
Vad gör du i Säffle? Då är du ju dummare än du ser ut om du skriver att det är så dåligt men ändå åker dit.
SVAR: ja jag är nog dummare än vad jag ser ut men just för att min pojkvän bor i säffle vilket du säkert vet vem du nu än är,  så därför får jag åka dit! OKEJ! säffle är väl inte sämst jämt den har ju sina bra sidor också men är så jävla trött på vissa människor som inte vet skillnaden mellan vad man får göra och inte göra och vad som är mitt och ditt.. tyvärr...men svaret på din fråga jag är i säffle just för att Anton bor där. Hade inte anton bott i säffle hade ja inte varit där:)
Publicerat: 2011-06-23 @ 01:05:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!