kusin mys och mat!♥

halloj:) idag har min underbart fina kusin varit i Åmål ♥. Har inte träffat henne sen hon tog studenten tror jag förra sommaren!
Blir nog antagligen så att jag åker dit nu på lovet något natt.

Sitter hos anton och ska snart till hans pappa och äta . en fågel viskade i mitt öra om att de blev lövbiff , hur gött?:}

Någon som kan tipsa om smycken ??
funderar på att göra lite fjäder örhängen , skulle de sälja tro?:)

ne nu ska jag nog plugga eller kolla tv..


puss/J




Gammal bild jag hittade i arkivet
Publicerat: 2011-10-22 @ 16:53:20


2 kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2011-10-22 - 18:08:27 | URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: fanny jönsson

sv; Det är bra med mig med kram :)

2011-10-24 - 18:08:25 | URL: http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!