hur man beställer

Beställning


här kan du beställa mina hemmagjorda smycken till ett väldigt bra pris. eftersom att ja inte skaffat någon mail adress till smyckena så får ni skriva de i kommentarsfältet nedan dom beställningarna är de bara jag som ser.

I din beställning anger du produktensnamn , antal , din mail , ditt namn och adressuppgifter . du kommer då få ett "bekräftelsemail" och betalningen görs till swedbank . förskottsbetalning gäller i alla lägen , när jag ser pengarna så skickar ja varan (märk pengarna med ditt namn) .jag kommer skicka varan så fort som möjligt men om betalningen inte skett innan en vecka så kommer ja att radera det.

Exempel på beställning

Halsband Anton 1st
halsband Anneli 1st 4 brickor Anna, Sofie, David  och Jens
Ear cuff kors 2st

Mail: [email protected]

Jonna Haglund
eriksgatan 41
66232 pajala




Frakt


frakten är fri inom sverige . jag gör mitt bästa för att smycket inte ska gå sönder under frakten men sen kan ja inte ta ansvar för hur posten hanterar varan. men ja gör de bästa för att de inte ska hända något!

Publicerat: 2011-09-13 @ 23:46:48


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!