Nyårsmål

Sitter här i mitt ny/gamla rum hemma hos mamma och pappa.
Är verkligen nöjd med hur jag fick till det här hemma sen jag flyttade hem - svart/rött till vitt rum! bra drag där Jeanette!
 
Har suttit här och skrivit i min kalender lite då min chef ringde i förmiddags och frågade om jag ville jobba onsdag och torsdag - jag var inte direkt sen med att säga JA! gött med pengar då jag har många "nyårslöften" , eller jag får väl kalla de för mål. Vill inte sätta något löfte utan mål saker jag vill nå.
 
Här är lite av dem:
 

* Äta nyttigare
* Träna!!
* Vara mer aktiv på bloggen för min egen skull för minnen senare i livet=)
* Spara pengar
* Åka utomlands och upptäcka världen med mina underbara vänner
* Köpa en ny bra dator
* Ta körkort (borde ha stått högre upp men får ta de utan inbördes ordning)
* Fixa ett jobb
 
Ah detta var iallafall lite av de jag kommer på just nu  iallafall=)
 
puss puss
 
 
 
 
Publicerat: 2012-12-18 @ 00:15:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!