waka waka eh eh

herre jesus vad jag har ätit i dag de är helt sjukt!!!
så nu tar jag igen mig i soffan bland mina ljus:)


varit på kalas för min farmor som fyllt 60 år :) grattis på henne


imorgon blire att döma lite fotboll MEN jag hoppas på att få baka mina cupcakes då:) kommer vattnas i munnen även fast ja känner att jag fått för mycket av de goda..



btw: någon som vill göra en ny design och header till min blogg så TACK!!
jag är kass på allt som har med datorer att göra..


jag vill dess utom att skolan ska börja så jag har något jag är tvingad till att göra om dagarna!! hmm..
se så vill jag ha en systemkamera!!!

skulle kunna göra min julönskelista redan nuXD heheh



men men en lite mongo bild på mej !! men helt seriöst !! JAG BJUR PÅ MEJ!



hade en liten finne som jag bara störde mej på därför hjärtat på hakan:P
Publicerat: 2010-08-08 @ 02:48:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!