sjung om studentens lyckliga dar....

har varit på min kusins student .. så fick ta kledigt från skola i fredags gött :)
ååh vad avis jag blir påm alla vitklädda studenter!!! de strålar av glädje och energi och ja vill va en av de ! fyy fan va rockigt:D igår alltså lördags va ja också på studentkalas för min termänning som också tagit studenten ble godmat och efterrätt där med :) mycket trevligt


ne nu ska jag gå till challe och fixa mitt löshår:)



min kusin och ja:)<3

klänningen finns att beställa här LÄNK

pusspuss
Publicerat: 2010-06-06 @ 15:10:35


2 kommentarer
Postat av: natalie

herregud, vad fin din kusin va! riktigt avis på hennes utseende :)

2010-06-07 - 01:42:14 |
Postat av: jeanette

ja visst ä ho fin:D

2010-06-08 - 00:48:18 | URL: http://jeanettelandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!