trött!!!!

hmmm joakim och andreas var hemma hos mig igår vi köpte godis för hela 73 kr tror ja de va :O och dom tog bara sånt godis JAG INTE GILLAR !! men ja va ju snäll och betala .

fick världens huvudvärk när ja skulle sova så jag fick upp och ta mig två naproxen ..
somnade tillslut men hade fortfarande de på morgonen:S
Har fortfarande träningsvärk i armarna från när jag och jennifer boxades i tisdags:P hahah vi va bäst !!:D all aggro skulle ut :P hahah

nu sitter jag här på arbetssätt och lärande och ska skriva ut lite grejer till öppethus:D
får se hur bra de blir .

funderar på att träna handboll idag faktist:) hurtig idag de e bra de ... först fotboll nu på morgonen och sedan handboll på kvällen .. jag kommer få kondiotion om jag fortsätter såhär hahah:P


nu ska ja fortsätta skriva sen får de nog bli litte fuskplugg på matten mohaha :P suger verkligen på matte .men vill bli färdig med det nu!!


ha de gött allesammans:)
Publicerat: 2009-10-22 @ 10:51:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!