förvirrad!

usch ! dessa dagar är inge för mig .. eller ja har varit sådan hela veckan .. känt mig helt förvirrad och bara känns som jag går runt som en zombie och bara är .. är inte med för fem öre och bara kan sätta mej ner och grina ! inte helt okej! varit mycket att tänka på det senaste .. bläää bläää



får hoppas andreas tar med mej ut sen och träffa jennifer .. känner att jag behöver prata lite med henne .. hon är ju som en tvillingsjäl!! älskar henne :) till helgen blir det ut hoppas jag!! måste komma ut och ha roligt och tänka bort allt annat !



hoppas på det bästa och att alexander vaknar upp ur koman idag!! kom igen du är stark du klarar detta!!! och sidsel att allt kommer återställa sig !! ni är starka båda två!!! kom igen jag tror på er!









sluta lek med mej!!



puss//jeanette
Publicerat: 2010-04-21 @ 12:50:26


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!