sjuk:(

sitter här hemma nu med snörvlig näsa .. bläää.
har inte alls mått bra.. mått illa hela natten och huvudvärk hela natten.. ujuj!
spydde i morse .. men inte gjort det sen dess. ska försöka få i mig ngt nu så jag inte blir helt matlös:)


igår så va jag med lisa efter praktiken.. trevligt att träffa henne igen :D
var på mcdonalds och sedan gick vi till kappahl och tittade där jag bara köpte ett armband:D har så dåligt med sådana saker nu tycker jag .
blev in på domus efter det och köpte massa godheter:) lisa och hennes fasoner :P hahah gud vad man kan skratta åt henne ibland:D blev hem till henne och kolla lite på tv och åt upp godiset:P mahaha göttttt

ne nu ska jag försöka laga lite mat och sedan kanske göra lite skolouppgifter

pysshej
Publicerat: 2010-02-02 @ 16:29:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!